Telias kundtjänst suger..
Jaa jag skulle ringa till telias kundtjänst idag för att jag skulle hjälpa mamma att fixa trippelplay.
Först fick jag sitta i 30 minuter i kö.. Jag hatar att sitta i kö. Kul att ha plats 85. Jippi.
Sen så när jag kom fram så sa jag att jag skulle tecnka trippelplay åt henne. Men då har telia själva satt över henne på de utan att hon har godtjänt de. Så i morrn så måste jag ringa dom igen för att skälla lite på dom. Hon ville dessutom sänka hennes hastighet. Men nu går ju inte de, eller hon måste ju betala 200 kr för de.. Men men jag ska ringa i morrn och jag ska kräva ett hemma bio system åt henne. Haha.
Over and out.
Puss
Först fick jag sitta i 30 minuter i kö.. Jag hatar att sitta i kö. Kul att ha plats 85. Jippi.
Sen så när jag kom fram så sa jag att jag skulle tecnka trippelplay åt henne. Men då har telia själva satt över henne på de utan att hon har godtjänt de. Så i morrn så måste jag ringa dom igen för att skälla lite på dom. Hon ville dessutom sänka hennes hastighet. Men nu går ju inte de, eller hon måste ju betala 200 kr för de.. Men men jag ska ringa i morrn och jag ska kräva ett hemma bio system åt henne. Haha.
Over and out.
Puss
Kommentarer
Postat av: Mami
du är utmanad, kolla min blogg
Postat av: lisa karlsson
Men du, ring till dom, o säg att du själv jobbar för telia. Och att dom får fan inte ändra ett avtal utan Tina´s godkänande.. Vill hon sänka sin hastighet så ska hon få göra det UTAN att betala. Hon ska inte behöva betala ett skit. För hon har inte ändrat själv.. Säg de till dom. Att hon ska inte betala nånting.. Säg även de att du jobbar för telia... pussokram
Trackback